onsdag, oktober 26, 2011

Nothing looks the same, even when there's been no change

En examinationsuppgift med deadline imorgon kl 10.00 och jag är nowhere near finished, men jag orkar inte ens bry mig nu. Det får gå åt helvete istället.



(Sen att jag precis la ner förhållandevis skitmycket tid på att göra den här illustrationen istället för att ens försöka få ihop lite mer på arbetet, det pratar vi inte ens om)

On a positive note ska jag i alla fall få jobba några timmar de två kommande eftermiddagarna. Blev tillfrågad idag om jag ville vikariera på skolan där jag gör min praktik. Hell yes såklart!

5 kommentarer:

Sarah sa...

Nothing should ever stand in the way of creativity ;)

Gött att få tjäna lite pengar på praktikplatsen med, hehe.

niffin sa...

Det blev en jäkla snygg & dubbeltydig illustration - såna ska man inte underskatta! ;)

Yay för vikariatet!

niffin sa...

Du har ny design - love it! - & bananen är kvaaar! :D

Thina sa...

Sarah > I couldn't agree with you more! ;D

niffin > Tack haha! Ang. designen... ja, den har jag faktiskt haft några månader nu, typ sedan pre/early summer. Tror t o m du kommenterade då den var ny... Men tack ändå! :D Haha

niffin sa...

Vilken koll jag har då! XD Du kan iallafall vara säker på att jag tycker den är snygg. ;)