söndag, december 18, 2011

Nobody can break hearts better

Kom hem med förhållandevis lite saker från Ullared igår tycker jag, i alla fall om man ser till den lista jag hade med mig (som min mamma för övrigt lyckades tappa bort - med penna och allt!). Allt på listan skulle jag naturligtvis inte köpa, men mycket jag ville kolla på och en hel del som jag faktiskt ville hitta och få med mig hem. Och ändå gick det där "nästan ingenting" som jag trots allt fick med mig på 544 kronor (och 30 öre om vi ska vara exakta)! Inte klokt ju. Till historian hör att ca 150 kr av den totala summan gick till julklappar. Men ändå.

5 kommentarer:

Anna sa...

Härligt att ni haft det bra på Ullared. Det är billigt och bra utbud där, att man klart vill handla mycket & passa på :)
Blev sugen här med att åka dit, kanske 2012. har ju inte varit där runt 17 år sedan? :P

Thina sa...

Jo, mycket är billigt där (och utbudet påminner mycket om det man stöter på hemma annars), men det gäller att ha i åtanke att ALLT inte är billigare i Ullared. En hel del är, men det är fortfarande mycket som kostar i princip samma.

Anna sa...

Jo jag är medveten, redan att det inte är allt billigt där. Inte allt. Men jättemycket..! Det är ju därför så många åker dit. Jag var där några gånger, sedan inte varit där på 17 år. Måste fråga min kompis om vi kan dit, hon har bil, inte jag :P

Thina sa...

Oj, 17 år..! För 17 år sedan var jag... typ 4? Haha. Är nog bra mycket större där än du minns då i alla fall ;)

Anna sa...

Oj oj! runt 4? :o) Vad ännu gammal jag känner mig nu :P
Yes, kan jag tro att det har förändrats därborta än vad jag mindes.