torsdag, november 08, 2012

I walk a fine line between the right and the real

Nicke har fått två nya kompisar: Captain Obvious och Piraten (whose name from here on out shall be Pirate Roland).

Threadless hade kampanj för någon månad sedan och sålde alla tees för $9.99 (normalt ligger de på typ 20 dollar) och jag bara skulle ha en! Men att tänka in terms of "one" när man browsar på den hemsidan är omöjligt. Till slut fick jag kortat ner listan till älsklingarna ovanför (tror faktiskt jag ska vara glad för att många av de jag ville ha var slutsålda...). Då dollarn låg på under sju kronor fick jag båda teesen + frakt för ca 195 kronor. Catch of the day!

(Eftersom en crappy mobilkamera inte kan ta bilder som gör någonting rättvisa finns bättre bilder på trycken här: Captain Obvious! & A Guide To Being A Pirate. They really are that awesome!)

Inga kommentarer: