söndag, april 30, 2006

Pez. Chery flavour pez

Haha, jag älskar den filmen (Stand by me, alltså hehe).
I don't shut up, I grow up, and when I look at you, I throw up.
Det regnar ute. Jävla skit. Måste ut mä hunden. Hon kommer lukta bäver! Jag oxå, säkert.

I går va vi å åt middag hos mormor å morfar. Det va gott, mormors potatismos mä köttfärslimpa e BÄST!
Jag fick en försenad present, det va ett "Jewellry Candy Kit" så nu kan jag göra mina egna godisarmband och halsband, haha. Jag smakade lite på godiset´tidigare idag, smakade helt okej. För få blå bara - jag gillar blått! ^_^

Kanske ska leta fram regnjackan nu, då kanske jag inte behöver se ut som en bäver när jag kommer in åtminstånne. Jävla pissväder. Bävrar e inte vidare söta...

På morgon när jag vaknar, drar upp min rullgardin, då kanske regnet bara öser ner
Då blundar jag och nynnar på en melodi som handlar om det bästa jag vet
Sommar, sommar och sol havet och vinden och doft av kaprifol, sommar sommar och sol, en himmel så blå som viol

Tjingeling!

Inga kommentarer: