tisdag, maj 02, 2006

Illamående sjukling

Åh fyfan... E typ sjuk. Mår ap-illa, å i kroppen har jag en... en... en bubblig känsla. Ja, det e nog rätt ord för att beskriva.
Hatar det, enda bra e att man får va hemma från skolan. Men jag e inte så bra på å va hemma från skolan, då sitter jag bara å tänker på allt jag missar. Det e nog nåt fel på mig, alla normala tonåringar tar väl gladligen alla tillfällen som bjuds för att få slippa skolan så mycket som möjligt?! Men så e jag som jag e oxå...
Fast i dag e de ändå rätt lugnt av nån anledning, kanske beror på nån undermedveten känsla av att jag inte missar nåt direkt i dag, för så e det nog. Sen har jag ju lite grejer hemma, så att jag kan jobba mä ett grupparbete i SO:n. Viktigt som fan, betyget i samhällskunskap hänger på det. Sen slipper jag gympan mä, alltid trevligt. Hatar gympa. Men jag kommer dock ha den coolaste gympatröjan inom kort. Lätt. Suckers.
Vill inte vara sjuk, känner mig som en zombie som alla ska va på hela tiden. Tror inte att jag gillar uppmärksamhet så mycket. Oftast inte i alla fall. Jag är en kluven person.
Längtar dock till en 18 maj. Då åker vi på klassresan till Stockholm. Då får Thina äntligen träffa Maria, ska bli så jävla kul! T o m så kul att det kommer va värt att behöva tillbringa nästan fyra dagar mä idioterna i klassen. En annan fördel mä att va sjuk förresten, man slipper dom!

Ska nog gå å dränka mig i badkaret nu. Kan nog behövas...

Don't even ask me for reasons why I live for you... I just do.

Inga kommentarer: