onsdag, maj 31, 2006

When it all falls apart

Jag e lessen, men jag måste ge upp nu sötis. Kanske låter svagt, å att som jag inte bryr mig, att det senaste året inte betyder ett jävla piss för mig. Men så e det inte. Det känns som att jag springer i uppförsbacke, och med tanke på att min kondition suger... Jag orkar bara inte!
Jag har faktiskt försökt, men du tycks ju inte vara villig att mötas ens en liten bit på vägen. Skulle varit trevligt om jag åtminstone kunde förstått vad det ens rör sig om! Det har du kanske sagt, men jag fattar inte. Jag e trög.
Nu skiter jag, rent ut sagt i det. Det e faktiskt upp till dig nu.

Ja, så går lite av mina tankar. Jag saknar min ballerina, men vad mer kan jag göra?

You need a friend
I'll be around
Don't let this end
Before I see you again
What can I say to convince you
To change your mind of me?

Inga kommentarer: