måndag, december 18, 2006

Möblerat om

Trots allt i går så möblerade jag om i mitt rum. Jag höll på å städa, mamma hjälpte mig å så frågade jag om det gick å möblera om, lite svårt i mitt rum egentligen. Men vi gjorde ett försök och det blev riktigt bra faktiskt! :)
Känns ovant när man ska sova å kolla på TV bara, för förrut stod sängen rakt ut i rummet så det var fritt på båda sidor, nu står den mot en vägg igen. Å det blir lite fel å kolla på TVn nu, trots att den är vrid men iaf. Man kan inte få allt ;)

I dag är det dessutom en viktig dag, min Ballis är från och med ny myndig! Grattis på 18-års dagen, sötnosen! :D <3

5 kommentarer:

Anonym sa...

Cattis har blivit internet kändis å grejer ! :D // Daniel J

Thina sa...

huh?

Maria sa...

hihi söt du är gumman <333

Och jag vill inte att du ska må dåligt

Thina sa...

Haha du e den söta! ^_^
å tack, det samma gäller dig! <3

Anonym sa...

ja har åxå möblerat om =) alltid trävligt me nytt