tisdag, december 26, 2006

Årets julklappsskörd

Inte för att jag tror att nån bryr sig om vad lilla jag fick, men tänkte lista det i alla fall, har ju inget bättre för mig liksom... :P Hahaha

Hmm... Så vad fick jag nu då? Nu måste jag ju tänka, fy va jobbigt det blev! Hahaha
Jo, just det ja... TUGGUMMI!!! (dock lite sämre skörd på den fronten än vad jag hade hoppats på), Sunes jul (tack farmor!! <3),>
Ja visst ja, av nåra kompisar fick jag även ett glas med en riddare på (haha Klara e för skön!) och ett fodral till mobilen (blååååååååått!! :D)
Jaha, tror att jag fick allt coverd där. Hade en del saker till på listan till som jag väldigt gära hade velat ha, men får väl ta den saken i egna händer då, är ju faktikst dryga tre månader kvar tills jag fyller år! Hahahaha

Men nu återstår väl inget annat för mig mer än att säga god jul till er alla i efterskott! (ja, men det heter ju faktiskt "bättre sent än aldrig", så det så! :P Hehe)

Inga kommentarer: