lördag, mars 20, 2010

She's got a boyfriend and I've got a rock band

Idag införskaffades New Moon, och för att stödja de få skivbutiker som finns kvar köpte jag den på Skivlagret istället för Coop, där den i så fall varit 20 kr billigare. Stora pengar vi snackar här! Men på Skivlagret hade de en drive att alla som köpte filmen fick en poster på köpet så länge lagret räckte, och eftersom den släpptes idag och jag var inne strax efter tolv någon gång fick jag en. På Jacob. Tjejen i kassan bara valde en åt mig, men jag fattade det som att jag kunde fått på antingen Bella eller Edward istället om jag hellre hade velat det. Men eftersom det inte fanns någon på Emmett så struntade jag i det och nöjde mig med Jacob :P Haha

Stor är den i alla fall och inget jag planerar att hänga på väggen, så blir nog att jag ger bort den. Först till kvarn? ;) (Posterbilden är den samma som den ovan för den nyfikne)

4 kommentarer:

CadieJay sa...

I WANT IT! I need to decorate this shit-hole of a room! Haha xD

Sarah sa...

För det första: EEEEWWWWWWWW!!!!!
För det andra: Nu är han iofs 18 (sånt vet jag för jag ser för mycket på E!...) men det stör mig nåt så ofantligt att alla får dregla över den där lille fjantens nakna överkropp trots att han var minderårig (i USA i alla fall). Hade det varit en tjej som hade varit aningen lättklädd hade det blivit världens kalabalik!

Thina sa...

CJ > Sorry luv, 14-åriga (tror jag haha) grannen fick den ;)

Sarah > Hmm, ja... Hur mycket man än försöker kommer det nog aldrig att bli samma för killar och tjejer - på gott och ont tror jag. Och även om jag gillar sjävla Twilight "berättelsen" så bryr jag mig inte särskilt mycket om all hysteri som är runt om. Enough's enough, right?

Sarah sa...

Right! Hysterin gör mig super-anti-Twilight. Vill inte alls se dem :p