lördag, april 02, 2011

You know the stripes on a tiger are hard to change

Kanal 5:s program ”Ullared” var aldrig något jag fick för mig att titta på, men ibland får man ju se en reklamsnutt eller två i alla fall när man tittar på något annat. När detta hände för någon vecka sedan hajade jag till eftersom det var något bekant över en av personerna i reklamsnutten. Jag kunde dock inte komma på vad det var och ca två sekunder senare hade jag gått vidare och tänkte inte mer på människan överhuvudtaget. Men så igår stod 5an på och jag fick sett de sista minuterarna av senaste avsnittet, då kvinnan åter hamnade på min radar. Denna gången tillsammans med en namnskylt, ”Monica”. Det var då jag kopplade det – hon var bambatant på skolan jag gick i på högstadiet!

1 kommentar:

sparks sa...

haha najs ju!