tisdag, augusti 14, 2012

______(\_____\o/___

På gymnasiet hade jag en lärare som sa att jag skulle få IG i hans ämne för att jag inte hade sett Star Wars (nu fick jag MVG i alla fall, but that's beside the point). Att ha gått miste om detta var uppenbarligen inte okej (och jag har sedan dess tagit tag i saken). Häromdagen tillkännagav jag i andra kretsar att jag inte sett Hajen. Då fick en viss någon nästan en hjärtattack. Jag antydde därför att jag kanske skulle försöka göra något åt saken och se filmen en vacker dag.

Denna, ovan nämnda, "någon" måste varit väldigt angelägen om att detta projekt skulle bli av. Idag kom min mamma nämligen in på mitt rum med ett mycket mystiskt paket adresserat till mig. Ingen avsändare fanns och jag väntade inte på något. Highly peculiar! Så jag står en kort stund och försöker lista ut vem det kan tänkas komma från och vad det skulle kunna vara (mamma var nog nästan mer nyfiken än jag!) innan jag till slut öppnar...

Duuun dun duuun dun dun dun dun dun dun dun
BOM BOM dun dun dun dun dun dun
doo dedoo doo dedoo dede doo dede doo dededoo

 niffin, du är så jäkla bäst! I humbly bow to your greatness. Tack ♥ You'll be the first to know once I've finished watching it. And that skull on the envelope... icing on the friggin' cake!

5 kommentarer:

Sarah sa...

HAHAHAHAHA!!! Ja, den där niffin... :p
Det är ju bra att du tar tag i såna saker (extra bra att du kollade Star Wars, för de är verkligen sebara), den där gesten hade varit helt bortslösad på mig.

antonia sa...

haha hon är verkligen bäst indeed!

Thina sa...

She puts the rest of us to shame! :D

Ett tag var jag faktiskt rädd att det skulle ta hundra år innan jag fick tummen ur och tittade. Men det gjorde det inte! :O Jag förvånade mig själv där.

niffin sa...

* b l a s h i s *

Har inte sett detta förrän nu; skyller på en viss långnäst typ ;)

Älskar rubriken!!! :D

Thina sa...

Understandable ;)

Jaaa, hittade den som kommentar på ett YT-klipp och den var ju bara given! :O