torsdag, augusti 23, 2012

There's the right way, then there's my way

För ganska så precis en vecka sedan föddes, lagom till sängdag såklart, en idé i mitt huvud. En idé så bra att jag hade problem att somna, eftersom jag därefter låg och filade på den. Efter det var det många snabba puckar som gällde och nu finns den: en av tidernas bästa filmscener - alla kategorier - på en t-shirt!

Som vanligt lever resultatet inte riktigt upp till föreställningarna, då tröjan hade svårt att ligga still över bilden när jag ritade dit alla streck och konturer. Därför har vissa detaljer hamnat på tok för snett och skevt och bara allmänt fel.

Jag kommer förmodligen alltid att störa mig på dessa till någon grad, men under dagarna som gått sedan färdigställandet har jag i alla fall kommit att bli mer och mer accepterande av den färdiga produkten. Den är trots allt one of a kind! (Fast det hade varit inte så lite grymt att ha sitt eget t-shirttryckeri, istället för att behöva förlita sig på kritor, pennor och stadigheten på den egna handen. Ah, the possibilities!)

4 kommentarer:

Sarah sa...

Sjukt. Snygg. :O

Stookiglia sa...

Jag undrade "Var har hon hittat en sån tröja". Aj shudd häv nåwn ;)
Grymt cool!

Thina sa...

Thänk ju läjdiis! ♥

niffin sa...

Ååsöm!! :O