tisdag, juli 15, 2008

Har någon en bulldozer att låna mig?

Just nu hatar jag blogger. Vet ju inte hur jag ska göra för att få det som jag vill! Kanske inte borde pilla med det just nu, när jag knappt kan hålla ögonen öppna? Bara en tanke liksom...
Vet att det inte ser klokt ut här just nu heller, men tänkte att det var dags att dra igång renoveringen på riktigt nu, och när jag för första gången har något av en vision av hur jag vill ha det... Ja, då får det se ut så här... Fast just när är jag skeptiskt till om det faktiskt kommer funka! Men som sagt, det är nog inte något jag borde ägna mig åt just nu...
Fan, hatar mig själv för att jag vridit på dygnet på det här viset! Måste ändra det. Varför gick jag bara inte och la mig för en timme sen eller två när jag var näst intill utslagen för?! Var min bästa möjlighet att lösa problemet på länge! Suck på mig.

5 kommentarer:

Unknown sa...

jag tycker den bilden du har lagt in i bakgrunden är väldigt fin =) SÅ SÖTTTTTTTTTT!!!!

Thina sa...

Hihi täääck! :D Jag gjorde det nästan precis :P Har dock inte bestämt mig för om jag ska köra på det blåa, eller om det ska vara vitt i bakgrunden med... Hmm

Unknown sa...

det blåa blir bra om du ska forsätta med vitt där du lägger upp dina texter =)

Thina sa...

det är väl tanken, ja.. får fortsätta experimenter helt enkelt ;)

Anonym sa...

Hoppas du får inspirationen tillbaka :)

Btw, Du är utmanad ;P
http://ontheway.blogg.se/2008/july/en-utmaning.html#comment
(där kan du oxå koipera texten)