måndag, juli 21, 2008

Hooked on a feeling

I dag har jag haft storstädning i mitt rum. I för sig är allt inom städning stort när jag gör det. Jag är stolt över mig själv! :D

Igår kom jag fram till att jag inte kan hålla mig tills då femman börjar visa OTH igen, så jag laddade ner avsnitt 9-17 igår kväll och har kollat lite till och från igår/idag. Hittills har jag sett t o m avsnitt 15 - jag är som besatt! Ni vet när man har en stor påse med godis och det bara är att möla på? Samma sak är det med avsnitten! I vanliga fall går det en vecka emellan, och då och då säsongsuppehåll som nu. dessutom måste man utstå reklamen, men nu när ett avsnitt är slut sätter man bara på nästa!
Finns det rehabiliteringshem/program för sådant här med? But you gotta admit, it's something pretty sweet to be hooked on! ;D
Nej, avsnitt 16, here I come!

Btw, angående England: den här gången lovar jag att storyn kommer att börja komma upp kanske "redan" ikväll, annars imorgon! Bara lite detaljer att ordna. Och bara för att jag varit så seg ska jag t o m bifoga vår meny för hela veckan, dag för dag! Haha, okej, det hade jag nog gjort även om jag skrivit om det tidigare, men i alla fall! ;)
Förresten, kan ni fatta att det idag är en månad sedan jag åkte?! Det kan inte jag...

Inga kommentarer: