fredag, juli 18, 2008

Önskar att jag var biljonär...

Sandra utmanade. Jag antog.

1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
- Ta med minsta lillebrorsan på bio, första gången för honom. Kung Fu Panda är det som gäller
- Städa. Fy faro!
- Mata kompisens fiskar
- Ladda mobilen
- Tvätta håret

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Var mitt uppe i mitt sommarlov och skulle snart börja 3an. Med andra ord, samma sak som idag. Oj, vad tiderna förändras! :P Haha

Vilka platser har du bott på?
Alltid i Göteborgsregionen, men uppdelat på Kallebäck, V. Frölunda & nu Kållered

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
- Flytta hemifrån! Lätt
- Satsa på att försöka ta ett körkort. Fastän det skrämmer skiten ur mig, bara tanken på att sitta bakom ratten...
- Skaffa hushållerska. No more cleaning! :D Haha
- Se till att trygga min egen framtid, men kanske också vissa andras...
- Bygga ett tuggimmihav! Alla som vill får komma och leka! ;)

Sen var det ju här med att utmana en drös andra... Har aldrig varit min grej, och en stor del av mitt kontaktnät har redan fått den här utmaningen på annat håll, så jag lämnar det öppet för whoever feels like it.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul du antog =)
"Skaffa hushållerska. No more cleaning!" Ja det vore verkligen nåt ;P