tisdag, juli 22, 2008

What if I told you your tears haven't been ignored?

Nästan det första jag gjorde i morse när jag vaknade var att kolla på OTH episode 5.18 aka säsongsavslutningen. Jag har nästan ont i magen av nyfikenhet och spänning efter den där cliff hangern! Jag vill bara ha mer, mer, mer NU! De får inte göra sådär! Men jag behöver tack och lov inte vänta allt för länge, den förste september drar man nämligen igång säsong 6 där borta i USA, så dagen efter brukar det väl vara att de går att få tag på diverse sajter all over the wide world web? Me likie.

I början av september startar dessutom säsong 4 av Supernatural (och i svensk TV har man inte ens börjat visa 3e säsongen, vilket är skamligt! Tur att jag redan sett den), och även där hade man ett rätt så nagelbitande avslut senast och det ska bli intressant att se hur det hela utvecklar sig.

Kan det bli mycket bättre än så? I think not.
Hösten är räddad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

besatt eller?:P

Thina sa...

Bara lite! ^^, haha