lördag, oktober 10, 2009

The day we met was like a hit-and-run

Nu har fredagsfinalerna i Idol ju börjat och efter ett avsnitt har jag nästan gett upp det redan. Nu handlar det bara om pengar - det har det väl i för sig alltid gjort på något höger eller vänster, men inte som nu! Så sjukt onödigt att resultatshowen för det första ska innehålla en reklampaus men sedan också den där jävla duellen! Ringa och rösta lite till. Hade man lite pengar innan kommer man ha ännu mindre nu - inte för att jag röstar speciellt nämnvärt (en gång på Calle under kvalveckan har det blivit och det är mycket för att vara i det här fallet för mig faktiskt), men i alla fall.
Nästan så man överväger att sluta titta när det går på TV och sedan se det i efterhand på webben. Slipper man i alla fall all reklam.

Nu har jag varit och växlat lite pengar - en sak att pricka av från listan - och så fick jag införskaffat en ny klocka och strumpbyxor (jag struntar i vad du säger, Gina! Det är skitbra - som leggins med strumpor i ett! :P)

Ikväll ska jag se Skruva den som Beckham, det var inte i förrgår och jag är inte ens säker på att jag faktiskt sett hela. Och har jag det så har jag glömt vad som hände. Win-win situation. Eller något ;)

1 kommentar:

gina sa...

hahaha din nörd:P