måndag, oktober 05, 2009

Rosa rattar

Tänk så fyndig man kan vara! När jag såg dem i affären tänkte jag bara att "det är ännu en reservdel till bilarna, och nu har de valt att göra de rosa för att stödja Rosa bandet". Det var när vi stod och packade ner varorna sedan som jag förstod exakt vad de vill ha sagt :P Haha

Mamma kommenterade även att för att vara rattar var de väldigt små, och visst jo, det stämmer väl på sitt vis. Men jag var inte långsam att påpeka att i förhållande till själva bilarna så är alla reserv- och extradelar väldigt stora! Det kan man också tänka på om man inte har något bättre för sig. Och har man det kan man tänka på det i alla fall.

1 kommentar:

niffin sa...

Jag såg dem i måndags & inte tänkte jag på rattarna som de rattarna. Haha, här måste köpas!

(Synd att det blivit så spritt med att svara i den andras blogg, för egentligen blir bloggarna oläsbara. :\ Det är nog blogg.se som startat det, eftersom man inte kan få svaren där mailade till sig.)