söndag, november 01, 2009

Another head aches, another heart breaks

Gårkvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, vilket var tråkigt! 00.20 kom mamma och hämtade mig, och då hade jag innan dess suttit i ett hörn för mig själv i ett halvmörkt rum och bara gjort... ingenting. Och redan innan dess hade jag varit halvt osocial. Jävla huvudvärk!
Nej, det var inte direkt så som jag ville att det skulle bli...

Inte för att jag är nån direkt fotbollsfantast, men blir kanske att jag tittar lite på matchen mellan IFK och AIK i alla fall. Den ska visst vara avgörande - IFK måste vinna för att vinna hela Allsvenskan. För AIK's del räcker det att spela oavgjort för att stå som vinnare, vilket ju är till fördel för dem. Men det är hemmaplan för IFK, så kanske är det boost enough för att de ska kunna ta det? Har för mig att det var hemmaplan för dem sist de vann också, men så minns jag ju inte vilka de spelade emot och vilka kriterier som gällde för en vinst heller... Ja, man får väl hålla tummarna i alla fall!

Inga kommentarer: