torsdag, november 26, 2009

Piece of cake

Jag är en hardcore believer av uttrycket "bättre sent än aldrig". Vet inte hur många grejer som jag lovat att jag ska visa, men som inte blivit av. Idag ska jag i alla fall ta mig själv lite i kragen och visa det ni ännu inte fått se från min 18-års dag (alltså bara nästan två år senare! Haha): världens bästaste döskalletårtor!

*Klickbara bilder*

Med detta ur världen bevisar jag alltså att JA - det kommer! Jag håller vad jag lovar (oftast i alla fall), det tar bara lite längre tid för mig än for the average person att få upp. Så håll ögonen öppna, för en vacker dag kommer allt det andra att finnas till beskådning också!

4 kommentarer:

Stookiglia sa...

Fy vad snygga och coola!

Sarah sa...

HAHAHA! Ja bättre sent än aldrig var det.... Helt underbara kreationer. Hoppas de smakade bra också :p

niffin sa...

*blir helt tagen* :D

Thina sa...

Yes box, I kinda love 'em :D Och smaken var väl helt okej den med - vanlig tårta ju ;) Hehe