lördag, november 21, 2009

Night lingers on, we'll be safe until dawn

Håller på att göra mina Cookie Monster Cupcakes nu.
Cakesen är klara, bara vänta på att de ska svalna ordentligt så att jag kan tillsätta monstret ;)
Letade både fågel, fisk och mittemellan efter blått strössel (tack för dina tips niffin!), och även alternativa sätt att få fram det - t ex färga vanligt pärlsocker. Men ju mer jag tittade på olika varianter av färdiga sånna här cupcakes bestämde jag mig för att gå på ett annat spår. Kan ju inte garantera att det blir bra än, men man får ju hoppas. Ska försöka (bäst att uttrycka det på det viset hehe) att få upp mitt resultat här sen. The finished product ska dokumenteras sen i vilket fall som helst, så bilder kommer att finnas. Gäller bara att lägga vantarna på dem och lägga upp här sen också. Det är ju ingen direkt hemlighet att den delen av mina projket inte är min starka sida... :P

2 kommentarer:

niffin sa...

*väntar spänt* :P

Thina sa...

Ska se om jag kan få fixat det nån dag... ;)