fredag, december 14, 2012

Will you be there to carry home the remains of my wasted youth?

PAPPA LEIF!!!!!
(Kan inte hjälpa att tycka att han ser ut som... jag vet inte, inte riktigt som sig själv i alla fall. Även om jag vet att det är sexton år senare... Det är han men ändå inte)
 
Årets julkalender överträffar faktiskt mina förväntningar (var säker på att de skulle massakera en väsentlig del av min barndom) även om den inte har något på originalet. Men det blev inte Greveholm utan Leif och hans broderade pullover ♥
 

3 kommentarer:

Stookiglia sa...

Jag tyckte det var så kul att se pullovern igen!
Leif gjorde det klart bästa gästspelet :D
Han borde bli julvärden. Hahaha!!

Men som du sa ser han väldig annorlunda ut. Men ändå inte. Han är med...finkammad.

Sarah sa...

JAG SÅG LEIF IN REAL LIFE PÅ STATIONEN I LUND I MÅNDAGS!!!

Ville bara skrika det...

Thina sa...

Stook > Leif som julvärd? I second that motion! :O Kul att han varit med så mycket som han varit i alla fall, och inte bara en eller två gånger.

Sarah > NO WAY JOSÉ! :O Nu är du officiellt den coolaste personen jag känner!