torsdag, september 07, 2006

A hug

En kram, fatta hur mycket den kan betyda!
Jag fick en igår, på tåget. Jag blev lite chockad, men det kändes bra. Sen tänkte jag på den hela tiden. Men va fan, den va ju inte ens menad som nåt viktigt. Eller hur man ska uttrycka det, jag vet inte.

Jag måste citera Mouth (OTH) här:
"It's just... it's easier in the dark, but pretty soon the lights will turn back on and we'll go back to who we really are, right? I mean, kissing might be... I don't know, whatever to you, but to me it'll mean something and I'll wake up in the moring wanting to do it again, and again and pretty much all the time. Somehow I don't think you'll feel the same way."

Precis så känns det, jag vet inte varför. Det borde det inte!
Jag är konstig.

Nu ska jag göra det jag borde gjort för längesen...

"Livet är som ett avloppsrör, det är långt och fullt av skit!"

2 kommentarer:

Maria sa...

Åh söt du är! :D
Ja men kramar är mysigt och de spontana är allra bäst

Thina sa...

Joo men det blir så jobbigt efteråt! haha