söndag, september 10, 2006

Jag har hittat mitt kall!

Så sent som i går insåg jag vad jag vill bli när jag blir stor!
Jag ska bli psyk-olog!
Hur jag kom fram till det? Det ska jag berätta!
Pratade med en tjej på MSN som sa att hon kanske ska börja läsa psykologi. Efter att ha tänkt i sådär fem sekunder eller mer sa jag:
"Jag är nog ingen psykolog. Snarare psyk-olog! Haha!" Och visst fan stämmer det! :D
Efter ytterligare en konversation med en annan tjej kom jag fram till att jag ska bli en psyk-ologisk präst. Som sysslar med Photoshop på min fritid! ^_^
Fan, det här känns riktigt bra!!! Nu måste jag bara hoppas att det finns plats på marknanden för en med mina mycket extraordinära kunskaper... Om inte ska jag fanimej bana väg för det själv! ^^
Så look out, gott folk, en vacker dag kommer att jag flanera över hela världen! ;)

Nåja, vi säger det i alla fall. För det är faktiskt vetenskapligt bevisat, att jag är inte klok någonstans! And damn proud of it too!

Tjingeling.

Inga kommentarer: