torsdag, oktober 04, 2007

15 min i rampljuset

That's right, i dag kunde man se mig på TV som deltagare i publiken till "Besserwisser"!
Visserligen bara bakifrån och därför skulle det vara helt omöjligt att veta att det var jag om man inte visste det (inte meningen att man skulle förstå det där heller! haha), men det tar vi inget extra för. TV-debut som TV-debut för fan! :D Haha
För er som kan tänkas ha sett avsnittet och undrar när det var så kan jag meddela att det var i slutet, när eftertexterna och det rullade. Jag var den med det långa bruna håret som var i bild innan allt "släcktes ner"... hehe

Dagen började annars lite dåligt, försenat tåg och allt vad det innebär, men på väg till spårvagnen fick jag en hel påse kanelbulle tillsammans med Metro! Då blev jag lite gladare. Kan för övrigt meddela att bullarna är slut nu. Och ja, jag åt de flesta själv! Haha

4 kommentarer:

niffin sa...

Jaaa, då såg jag dig! :P

Thina sa...

Woho! :D Vill du ha en autograf? ;) Du kan få en - billigt, kompispris - 5000 så har du en deal! ;) haha

niffin sa...

Hahaha! You just made me an offer I almost can't refuse..! ;)

Thina sa...

That's what I thought ;)