söndag, oktober 21, 2007

Varför klarar jag ingenting själv?

Här kommer jag igen, i behov av hjälp. Kanske inte desperat, men jag vill väldigt gärna ha det!
Den här gången gäller det LJ-layouts. Jag har letat runt massvis, utan att hitta några bra, och så blir man så avundsjuk när man ser alla andras fina!
Jag hade varit nöjd med mig egen, om det inte var för den där störiga lådan under headern...
Så, var hittar man fina layouts?! Som tillåter att man har en egen header kanske ska tilläggas... Hittills har det varit ett av de stora problemen.
Sen är det ju klart att det skulle vara skitkul att få göra sin egen, men det suger jag på. Kanske att jag skulle klarat det om jag hade haft svar på några av mina frågor, som jag inte lyckats finna nån stans heller...
Hälp mii, pliis!

Idag var det meningen att jag skulle plugga, ja. Vi får väl se hur det går med det. Nu ska jag se klart filmen jag började titta på igår.

2 kommentarer:

niffin sa...

Jadu, själv har jag aldrig använt S2-systemet i LJ, utan alltid S1 -
& då har det också funnits färre val man kunnat göra - men vad jag vet har man alltid kunnat ha en egen header.
Den mall i S1 jag använder nu heter "wizard-nebula/ohblack" & den går att customiza väldigt mycket.
*håwp dhiss wåss åv samm hälp* ;)

Thina sa...

Ja, tackar så hemskt mycket! Ska absolut kolla in det!! ^^