torsdag, november 01, 2007

All black

Mycket "svart" idag... Kan ju börja med att berätta att jag färgat håret - svart! :D Gjordes dock inte idag, men i alla fall.

Sedan har det varit strömavbrott här (igen) hela dagen! Den försvann ca 10.30 i morse, och var inte tillbaks förrns 17.30! Snacka om att man känner sig typ handikappad. Som grädde på moset fick nästan hela övriga området tillbaka sin vi tre-tiden, medan vi här naturligtvis fick vänta ännu längre. Somehow I'm not surprised...

Appråpå "blackouts" - såg idag Britney's nya skiva i Ginza's tidning. Den heter "Blackout". Är det nån mer än jag som tycker att det är vääääldigt passande? :P Haha

3 kommentarer:

niffin sa...

Ey, lookin' good! :D

Anonym sa...

Jag tycker med titeln på hennes album är passande ;)

Vad snygg du är i håret! fast jag gillar dig mer i slinghättan ;) Hahahaha!!

Thina sa...

Världens segaste, jag vet... :$
Men i alla fall...

...soul_bird > Tackar så hemskt mycket! :D

malin > Börjar med att säga det samma till dig som ovan! ;) Och sedan; jag med, egenligen! :P hahaha