lördag, november 10, 2007

Take me home, country roads

Ett tag funderade jag på att faktiskt göra saker idag. Riktiga saker. Viktiga saker. Typ städa - bokhylla, skrivbord, lådorna under sängen... Ja, all skit. Sedan skapa någon from av struktur för hur jag ska lägga upp det kommande skolarbetet, för tro mig, det är mycket som kommer nu på en gång!
En massa sånna där saker var det. Tanken varade nog i typ fem minuter. För sedan tog jag en titt på alla mina saker och insåg att det skulle bli som vanligt; jag börjar men sen vet jag inte hur jag ska ha det och lämnar allt halvfärdigt. Och det är ju nästan värre, eller?
Kanske blir det att man gör något sen i alla fall, för just nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Batterierna till kameran är urladdade tror jag, så jag kan inte göra det jag funderade på... Men än är det tid kvar.

Har kommit på att jag gillar bilar rätt mycket. Ahlgrens bilar alltså, godiset. Inte så, jag har ju alltid gillat dem, men nu har det blivit mer och mer att jag köpt dem. Det började nog med mössan och det förra året.
Ibland tror jag nästan att jag skulle kunna leva på bilar och tuggummi. Och lite Fanta då och då. Men bara nästan.

4 kommentarer:

niffin sa...

Jamen Ahlgrens bilar är ju så gott!
Hur äter du dem? Jag brukar lägga ihop tre av varje färg, bita ihop om dem & sen ta en i sänder. (Just nu är de gröna godast. ;)

Det började nog med mössan
och det förra året.
*ähm??*

Thina sa...

Bra fråga. Jag har blivit lite besatt av att äta dem minst tre åt gången, en av varje färg. Om det inte är mörkt, då orkar jag inte bry mig. Då mölar jag bara på ^^ Haha
Jo mössan ja, den fina rosa med ögonen om du minns? :D

niffin sa...

Javisst, den ja!

Om det inte är mörkt, då orkar jag inte bry mig. Hahaha!! :D

Thina sa...

She remembers!! ^^ haha

Ja, men är det mörkt så orkar man ju inte sitta och titta efter vad det är för bilar man äter! Speciellt inte om man tittar på TV samtidigt... :P