lördag, november 17, 2007

Ett år är en kort tid... Eller?

Förstår ni hur läskigt fort det här året har gått?!
Idag är det redan ett år sedan kusinen gick bort, kan inte alls fatta det. Känns som att det var för bara ett par månader sedan jag befann mig i skolan och gjorde mig redo för att gå hem när jag ringde pappa för att fråga en sak och han efter en stund säger att "Alexandra är död". Kan verkligen inte fatta det. Har ett år nånsin gått så här fort? Jag tror inte det...
Frågade mina kompisar igår om de kunde fatta hur fort året har gått, och de säger "Klart, vi har ju också varit här", men när jag sa att "det här året har gått väldigt fort, för i morgon är det ett år sedan min kusin dog" och de bara "VA?! Det känns ju som att det bara var ett par veckor sedan sen du satt och berättade det!" Och visst fan gör det det. Jag sa "visst har året gått mycket fortare nu helt plötsligt?" och de instämde.

Just nu sitter jag och drömmer om julen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

var det ett år sen???? :O

asså ja hatar att tiden går så fort, vill inte bli vuxen å dö buhu

/sparks

Thina sa...

Ja, visst är det läskigt?!