fredag, november 09, 2007

Ny header?

Sitter och funderar på om jag ska göra en ny header igen... Den jag har är helt okej, och jag gillar den. Rätt så mycket i alla fall. Men vissa delar är störande, kan dock inte sätta fingret på vilka. Åhh, jag är så himlans veeelig! Tihi.
Vi får se hur det blir, får jag ihop något som jag får den där känslan till, så såklart att jag byter. We'll see about that.

Finns kanske en miljon saker jag skulle kunna skriva just nu, men inget är så intressant eller speciellt nämnvärt att jag orkar göra det nu. Kan ju alltid göra ett försök i morgon, men som vi alla vet är jag rätt så dålig på att minnas sånna hära saker... Hehe *skrattar nervöst*

2 kommentarer:

niffin sa...

Jag älskar ju bananerna... (Å andra sidan, en banan i tomteluva..? *hinthint inför december* ;)

Thina sa...

Hahaha du är så smartig!! ^^ Men oavsett hur det blir så skulle ju banan(erna) naturligtvis få följa med! Jag menar, de är ju en del av mig! :D Mer bananer åt folket!