tisdag, oktober 02, 2007

Besserwisser

Nu ska jag göra något jag borde gjort för längesen (typ en vecka sen haha) - nämligen berätta om vad som hände förra tisdagen och vad som kommer bli efterverkningarna av det.
Alla medieelever i 2an & 3an (sen ev övriga som var intresserade) fick åka på "studiebesök" till EyeWorks productions här i Göteborg. Det är bl a de som sköter inspelningen av Bingolotto och i vissa fall Postkodmiljonären - japp, jag har varit on both sets ^_^ Inte mycket att skryta med kanske, men ändå lite coolt. (Tilläggas kan att man fick se Rickard Olsson :P hehe)
Utöver att vi skulle få se lite direkt på plats hur det går till med vissa grejer på a set like this så skulle vi få vara med som publik i Kanal 9s nya lekprogram "Besserwisser" (Vi fick agera publik för två avsnitt - nr 3 & 4 i ordningen), som enligt mig är väldigt likt Jeopardy! men naturligtvis med en del egna saker, som leds av Lennart "Hoa-Hoa" Dahlgren. Vad vill jag då ha sagt med det här? Jo, att alla som har Kanal 9 ska titta där i morgon & på torsdag kl 19.30 - för det är inte helt omöjligt att ni får se miiig! ;D Ja, egoisten i mig has come to life once more ^^

Blev detta rörigt värre nu? Förmodligen! Haha men det tar vi inget extra för. Kolla bara Kanal 9 i morgon och på torsdag 19.30 så är allt lugnt! ;)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nej men vad roligt :D
Synd att jag inte har den kanalen, annars hade jag självklart suttit klistrad för att leta upp dig.

Anonym sa...

Men jävla kanal 9! Jag ville ju se dig :(

Anonym sa...

Har sett de två första programmen. Knappt några publikbilder, tyvärr. Men kul program. Hoa Hoa är sig själv.

niffin sa...

Oh, det måste man ju se! :P

Thina sa...

mälin & särah > Vi stämmer dem! :-O

anonym > Det var ju lite synd då hehe Men tydligen var vi en väldigt bra publik, så vi kanske hörs en massa i alla fall! ;) hehe

soul_bird > Ja, hoppas bara att jag ser bra ut på bild! haha

Anonym sa...

faan ja ska ju dansa imånn =(

/sparks

Thina sa...

Ja, men det var väl ett lätt beslut? Skit i dansen! Haha
Men jag vet inte om det är så att programmet ev går i repris nån dag... I dag var jag ju uppenbarligen inte med iaf :P Men satt typ på fel sida. I morron sitter jag på andra ^_^