lördag, oktober 06, 2007

Inte sågen, Alfons

Vad allt känns... tomt, helt plötsligt...
Vaknade tio och käkade frukost, kollade på Disney Channel som visade High School Musical 2 vid halv 11. Det betydde att jag satt i pyjamas till över tolv och efter det, när man väl klätt på sig och allt, började man kolla runt lite. Ta ut sopor. Sortera den rena tvätten man fått in (ärligt talat vad det två laddningar, har haft en liggande i en sån där blå IKEA bag ett litet tag med hehe). Men sen - nu - så blev allt dött. Ingen inne och inget man känner för att göra.
Betyder detta att jag borde sätta igång med pluggandet inför provet i medieproduktion på måndag? Kanske. Jag måste nog det. Men jag vill inte. Det är tråkigt! Och innan måndag måste jag göra en intervju med någon om något. Men med vem och om vad?! Helvete! Mamma, du måste nog komma hem nu, jag behöver hjälp!
Fast först måste jag nog äta en macka. "Måste". Alfons Åberg-varning.

Inga kommentarer: