torsdag, oktober 18, 2007

Paparazzi

Är väldigt trött just nu. Hade utan problem kunnat somna för längesen. Men så satte jag mig här.
Det har varit en lång dag, stå på gymnasiemässan från åtta på morgonen (i vanliga fall har jag sovmorgon till halv elva på torsdagar!) till ungefär två på eftermiddagen och fotat och traskat runt för att försöka sno på mig de andra skolornas godis. Det gick väl så där... Träffade många välbekanta ansikten, varav åtminstone ett verkligen inte var i går man såg senast! Det var riktigt kul. Sen träffade vi på en riktigt lustig filur med, men henne ska vi nog inte prata så högt om...
Skolan är inte min favorit just nu, de glömmer saker kors och tvärs och lärare bara flyttar på grejer utan att tänka på hur jävla mycket de ställer till det för oss. Kommer nu att få tillbringa den tredje helgen på raken(!!) med att plugga! Okej, man kan definiera plugga i mitt fall, men någon form av studering måste jag i alla fall göra... Jävla kärring!
Allt är bara rörigt. Inte vad jag behövde just nu.
Men sova, det behöver jag verkligen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad jobbigt. Jag blir trött bara jag läser det. Eller...jag är ju redan svintrött men. Ja, du fattar kanske :P

Anonym sa...

ja hoppas att ja itne e den lustiga filuren :O /sparks

Thina sa...

määäälin > Haha jodå, jag förstår precis vad du menar! Som när jag ser nån sån där hurtig som är ute och springer eller nåt. Då blir jag trött ^^

sparks > Jo, det var precis dig jag pratade om! :O haha nej, naturligtvis inte! ;) Vet inte om du tänkte på det, men det var en tjej som satt mitt emot mig. Henne var det jag menade...