fredag, november 03, 2006

Aldrig problemfritt

Ja, så var det dags igen. MSN gör livet surt för mig. Vad har jag gjort för att förtjäna det här?!

Även andra saker tynger mig just nu. Den här jävla Idol-hysterin! Eller vad man ska kalla det...
Visst fan kollar jag själv också, men nog kan jag hålla mig lugn och sansad för det, oavsett vem som måste åka hem.
Ja, det kom som en chock även för mig att Danny var den som fick åka, speciellt när han stod där uppe mot Cissi, även om han inte var nån av mina direkta favoriter.
Var också chockad att Johan satt helt säkert i dag (kan ju ifs ha nåt å gö med att det bara va två som hängde löst idag, men i alla fall), även om han va bättre den här gången än förra. Är ingen profersionell när det kommer till att höra vad som är bra å inte osv (inte ens de mest enkla saker), men nog tycker jag att juryn tycks ha lite väl mycket emot honom.
Hur som helst, det va inte detta som va mitt syfte med inlägget, så kanske borde komma till det nu;
HUR FAN KAN MAN VA SÅ JÄVLA IDIOTISK?! Finns en viss person på ett visst forum som fullkomligt fick mig att gå i taket i dag. Personangrep. Vad är det för fel på dig?! Jävla Westlife-tönt. Hade jag varit dom hade jag tyckt att det var rent ut sagt pinsamt å behöva ha dig som fan. Tur för dom att dom förmodligen inte känner till dig. Men det gör dom nog, fast dom vet inte att det är just du. Ja, det där blev kanske lite avancerat, så glöm det. Mitt konstiga sätt att formulera mig alltså, jag står stenhårt fast vid vad jag tycker.
Sedan allt det här med att Danny åkte. Det är faktiskt en tävling, allt kan hända. I för sig att det fanns andra som skulle åkt i stället, men har vi inte lärt oss av tidigare år att Idol är en klass för sig? Det händer nästan alltid något man absolut inte förväntade sig. That's life, va kan man göra åt saken? Som Kishti säger; shape up! Det är jobbigt att lyssna på.

Tack och hej, leverpastej.

6 kommentarer:

Sparkling sa...

idol hysterien e än värre när man själv inte ser på de :P
va de på days? anar vem de kan ha varit, vikken tråd?
*nyfiken*

Maria sa...

ååh jag vet! jag vet! fast inte vilken sida
tell me tomorrow

Thina sa...

Idol-tråden på Days.
Jag tror ni kan gissa vem personen i fråga är va? :P

Sparkling sa...

haha aa lätt

Thina sa...

Du är så smart min lilla Sparkling! ^_^

Sparkling sa...

aa ja vet :D:D