torsdag, november 16, 2006

Förvirrad

I går hände det saker som fick mig att känna lite som att jag inte vet vad jag ska göra. Som att jag hamnade i mitten av sak.
Vet att det är helt fel, för det är inget jag rår/rådde för!
Tycker på ett sätt att det är både bra och dåligt att det kom fram, för även om man var smått misstänksam innan kändes det iaf bättre eftersom man inte hade alla fakta, det gick att inbilla sig att saker ev var bättre än de kanske är. Men nu... nu kan man inte hjälpa att undra - vem hade rätt? Är det någon som faktiskt skojar men inte låssas om det, säger att det inte är så för att inte göra mig misstänksam?
Jag vet inte, men det känns konstigt. Vet inte vart jag står, who's part I should take.
Har ju mina egna erfarenheter, och så har jag hennes "åsikter" eller vad man nu ska kalla dem, men det jag vet med mig själv känns bättre, så visst borde det vara vad som räknas?
Varför ska saker och ting bli så komplicerade för? Allt bara förstörs, nu sitter man på helspänn varje gång i stället! Tack så jävla mycket.
Vill slå dig eller vad fan som helst, fast samtidigt inte. Det beror på vart det leder. Vi får se.

2 kommentarer:

Maria sa...

Men darling vad är det som har hänt?

Thina sa...

Inget egentligen, har lagt det bakom mig tror jag. Jag överreagerade nog lite ;)