tisdag, november 07, 2006

Life's good!

Vad kan man säga? Quite a lot saker känns jävla bra just nu, måste jag säga!
Var ska jag börja? I går fick jag reda på att jag fick MVG på svenskaprovet - som jag trodde gick pissigt dåligt! - och en svenska uppsats! Dessutom vart det MVG på engelskaprovet, även om det va precis. Men va fan, ett MVG är ett MVG! :D
Och som grädde på moset (vem kom på det konstiga uttrycket förresten?!) så kom ÄNTLIGEN våra laptops!!! Sitter vid min nu å leker. Det är kuuuuul ^_^
Hemma från skolan i dag, men inte mkt vila för det. Måste verkligen ta tillfället i akt och göra allt det som ska in imon, annars e jag helt jävla dum.

Grey's Anatomy är tillbax idag igen - dubbelavsnitt! :D När det började gå på 5an orkade jag inte bry mig, men så blev det att man kollade på repriserna, och då va man fanimej fast! Tänka sig... Hehe
I går började ju dessutom en ny serie på 1an, Supernatural, med två hotties i huvudrollerna! Jensen Ackles och Jared Padalescki(sp?). Aja, snygga är dom iaf ^_^ Serien verkar cool oxå, har hört mkt om den. Spännande!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vad härligt att höra att det går så bra! Grattis till MVG:na!

Tittade också på Supernatural. Lite i läskigaste laget för mig, men jag kommer nog att sitta uppkrupen i soffan med en kudde på måndagarna i alla fall ;)

Ha det gôtt!

Sparkling sa...

för att en del människor faktiskt äter grädde p´å moset, bläää.
kul me alla mvgn. vill du gå å se borat med mej nån dag..puss

niffin sa...

Grattis till MVG:na!! :P

Supernatural var precis i min smak, även om den aldrig kan slå Arkiv X förstås. ;)

Thina sa...

Tack så mkt alla! :D ni är så söta! ^_^

soul_bird > kan inte uttala mig ifrågan, har aldrig sett serien :P

Maria sa...

Ja Grey's är underbar!
ja missade första avsnittet för ja tänkte "inte ännu en sjukhusserie"
men sen hade jag inge och göra tisdagen efter och då var man fast!

skönt med mvg :)

Mirela sa...

Duktig du är Thina som får MVG! :) Grattis grattis!

Jag sa...

Jensen Ackles är fin han :) Det var extra kul och se på days när han var med eller vad säger du?

ps. Hittade dig på days.nu :) är oxå medlem btw ds