tisdag, november 28, 2006

Snart

Woho! Snart åker jag! Las Meloneras, Kanarieöarna. Ska bli skönt med lite värme, även om det nästan är sommarvärme här fortfarande ju :S Haha
På fredag är det dags, planet går från Landvetter vid ett, och jag kan knappt bärga mig!!
Hmm, minns inte om jag sagt det redan, men vi är tretton pers som ska åka! :-O Haha
Mormor, morfar, vi, moster med familj och morbror med fru, det här kommer bli intressant, kan inte komma på att vi alla har varit tillsammans så nån gång, eller jo, typ dan innan julafton eller nåt, men hallå - ur mycket räknas det liksom?!
Mest orolig är jag för min egen familj, speciellt en - eller två - personer, hoppas att det kommer gå bra. Men en vecka kan vara en lång tid...

Såg POTC2 i torsdags, and I love it! :D Ettan är helt klart av annan kaliber, men det är alltid något speciellt med första filmen, även om uppföljarna är bra med. Tvåan innehåller dock mycket roligare skämt, no doubt about it! Och den är mindre fristående än ettan, så nu väntar man spänt på att nästa (och sista?) film ska komma! :D

Nu ska jag nog snart gå och byta dator, så att jag kan få fixat med lite saker som rör skolan, mycket att tänka på så här precis innan man åker - jag känner mig faktiskt lite stressad!
Men innan jag gör det ska jag lyssna klart på sändningen från Chucow. Haha dom töserna är så sköna, gör ett stopp där vettja! ^_^

8 kommentarer:

Sparkling sa...

*avis* hoppas du fåre skojj å varmt

Thina sa...

hihi jarå, tack så mkt! ^_^

Maria sa...

åh jag vill oxå...
om din resväska är extra tung så... (A)

Thina sa...

jasså, du med? Har ju redan lovat Malin! :P

niffin sa...

Darn. Ingen idé jag frågar då.. ;) (Ha det jätteskönt! :P)

Anonym sa...

Äsch Malin kan stanna hemma! höhö

// Maria. Det går inte att logga in just nu av någon anledning :P

Thina sa...

Haha får väl klämma ner nån i handbagaget på nåt sätt då oxå! ;)

Anonym sa...

haha, vi byter syskon :p
Fast iofs så är Malin fortfarande här.. Men jag antar att dina bröder är instängda i en låda på väg ner till mig, hahahahaahahahaha.
(vi är inte alls konstiga, näädå)

//Hulda