torsdag, mars 08, 2007

Favoriten

Jag vet att det är fult att skryta, men jag måste göra det lite i alla fall, för jag är så himla glad!!
Var med mamma på skolan i dag, det var typ kvartssamtal nu på eftermiddagen så fick man gå och prata med de lärare man ville.
Så kom vi till min engelskalärare. Och ni kan aldrig gissa vad något av det första han säger är!
Jo, att jag är hans favoritelev på hela skolan! :O Fatta om jag blev paff - men jävligt glad! Och mamma, hon blev så stolt.
Skolan må vara jobbig ibland, men i sånna här lägen är det fan värt det! <3
Sedan pratade han även om att typ puscha på mig lite i engelskan så att jag ska kunna få gå vidare ännu mer och så, men då kommer jag inte ha honom som engelskalärare längre, och då sa han något i stil med; "I want for her to move up so she can use her capacity, but I don't wanna lose her!" Ännu något att bli väldigt glad för!
Tur att jag har honom som mentor (fick byta i början av förra veckan). Och nästa år så lär jag ha honom i alla fall - även om det inte blir i engelska (vilket jag egentligen vill...) - i medieämnerna, för han undervisar även i några av dem.

I morgon är det aktivitetsdag på skolan, nåra ska i väg och åka skidor, andra ska LANa och jag... jag ska vara med i den aktivitet som kallas flamencokören, det ni! Hahahahaha
Först var det bara jag och två till som skrivit upp oss på den, och vi hoppades att det inte skulle bli fler, men det har det blivit... :( Men det löser sig nog i alla fall hehe
Och på lördag fyller man år *hint hint* ;)

I’m on sunshine baby o! I’m on sunshine baby o! I’m walking on sunshine whoa
I’m walking on sunshine whoa I’m walking on sunshine whoa And don’t it feel good
I’ll say it again now And don’t it feel good

6 kommentarer:

Maria sa...

Jag gillar din engelskalärare :D

niffin sa...

Tjohoo, vilken komplimang - ja, mer än det!! :P

Maria sa...

du är förresten utmanad :)

Sparkling sa...

äh de e en myt att de e fult å skryta, mer divor till folket!

Anonym sa...

Äh! Skryt på! Det är inget fel med det när man får höra sånna fina saker

Paks sa...

Sånt får man skryta om Thina ;)
Vad kul!