fredag, mars 23, 2007

Önska sig kan man ju alltid...

Åhh, har hittat så mycket saker jag vill ha! Snabbt, ta bort alla kataloger och sånt ifrån mig!! :P

Här är ett litet urval, att det inte är mer beror nog främst på tre saker;
1. Jag orkade inte göra det mer avancerat än så här.
2. Åtminstone en av de andra sakerna jag vill ha kunde jag inte hitta på sidan.
3. Jag minns inte exakt vad det var jag ville ha. Haha, isn't that something? :P



Anyway. De där påslakanen är fett najsiga! :D Även om de finns att hitta på Rusta...






Jaja, nu ska jag gå och sukta efter dem. :( Me like a lot!!

4 kommentarer:

niffin sa...

Coola påslakan, verkligen! ;)
Du e utmanad.

Thina sa...

Hihi ja visst är de?! ^^

Då ska jag springa och kolla! ;)

Anonym sa...

De påslakanen ser ju snygga ut. För att inte snacka om sköna hihi!!

Thina sa...

Jao, helt klart!! :D Fan att man redan fyllt år! haha