måndag, mars 26, 2007

Fina plåster



Jag har alldeles för mycket fritid! Eller egentligen inte, men jag låssas nog det för att jag ska slippa göra alla tråkiga saker. Åh, det kommer straffa sig so bad längre fram i veckan! Men det är ett problem vi får ta då. Så brukar det ju bli i alla fall ;)

Och som ni ser märks det inte alls att jag är nyligen 17 fyllda, för även om det fanns vanliga plåster valde jag de flummigaste vi hade. Men äsch, nåt roligt måste man ju få ha ibland! ;D

Nu är tanken att jag ska försöka mig på en colorizion innan Cityakuten. Det här kan gå hur som helst! Och kanske borde jag hitta på något fint till mamma med? Hon fyller ju år i morron... Vi får se hur det blir.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men flummplåster är bästast! Bamse är min favorit. Innan satt klistret på dem skitdåligt, men nu har teknologin vunnit, så nu är de bra OCH snygga. Tänk det. (ja, jag är en vandrande reklampelare, haha)

Anonym sa...

Jag har plåster på mig idaaaag! ;D Haha!!
Det är Bamseplåster. Som min syster sa så är de grymt braiga! Hade för mina skoskav innan och de höll verkligen jättebra!
Så jag rekomenderar Bamse!

Thina sa...

Åh tack för tipset! :D Ska ha det i åtanke!
Förra året hade jag ett par som var skitcoola (och de va billiga!) men klistret var verkligen jättekasst på dem med, så de föll av nästan direkt, oavsett vart de satt! :(