söndag, mars 25, 2007

Uppdaterade länkar

Nu har jag äntligen gjort något som länge har väntats på att bli gjort. Jag uppdaterade länkarna här på sidan, som ni kanske ser.
Nästan ett helt år har det tagit mig innan jag faktiskt gjorde slag i saken och fixade de första länkarna ever.
Så vad beror det här långa väntandet på? Jag vet inte riktigt, men jag har mina teorier.
En av dem är jag aldrig riktigt fattat hur man skulle göra - detta var dock när jag använde mig av en annan tempelate.
Märi försökte en gång hjälpa mig. Jag sa att jag fattade hur man skulle göra, någonlunda åtminstone, men det gjorde jag inte. Jag bara sa så för att inte förvirra både henne och mig mer än nödvändigt.
Nästa teori (om man nu kan kalla dem för "teorier" egentligen, jag vet inte riktigt) är att när jag väl förstod hur man skulle gå till väga - detta var för ett tag sedan - så tänkte jag att jag skulle göra det vid ett senare tillfälle. Sådana kom. Många gånger. Men det blev aldrig av då heller.
Detta går in i min tredje och sista (kända) teori; jag är lat. Så himmlans otroligt lat. Men det var väl ingen större nyhet egentligen. Om man nu ska vara ärlig menar jag.

Men det finns väl ingen anledning att gråta över spilld mjölk, nu har jag ju i alla fall gjort det och solen skiner. Finnemang.

Som en sista punkt på protokollet hade jag bara tänkt att säga - angående länk-listan - att om det är någon av alla er där ute som känner att ni verkligen dör om ni inte får stå med - eller bara helt enkelt känner att ni vill, så är det bara att slå en liten pling eller vad nu känner för, så fixar vi det. Nemas problemas ;)
För den här listan är bara skriven i lite utav en hast eftersom jag ville få det gjort innan jag insåg att det skulle kräva att jag gjorde nåt åt saken, så att jag sedan skulle kunna skjuta upp det igen, tog jag bara de namn som fanns at the top of my mind och plitade in.

Ujuj, det här blev nog lite rörigt va? Oh well, hela jag är rörig så då är det nog som det ska vara. Eller hur? ;)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du har skaffat länkar nu.
Och jag är med?! Tihi! det trodde jag inte jag skulle vara.

Thina sa...

Klart du är! Att du ens kunde tro annat!

Anonym sa...

Ja, men sånna blogger typer brukar bara länka till andra som med har blogspot. Jag vet bara en annan som har mig och det är Mirela :)

niffin sa...

Mälin, jag trodde inte du ville stå med.. :\ *lägger genast till dig* ;)

Thina sa...

mälin > haha jo, jag vet. det var efter att jag sett att hon gjort det som jag gjorde det med (A) *vadå härmis?!* hehe

Anonym sa...

"Härmapor är vi allihopa, allihopa, allihopa..." Haha!!
(Melodin är den till "morsgrisar är vi allihopa" in case nån inte fattade haha)

Thina sa...

Haha men den har jag faktiskt hört! ^_^ haha