söndag, mars 25, 2007

Något att vara stolt över?

Blev utmanad av niffin, i en av de svårare utmaningar jag råkat ut för måste jag säga!

Skriv 3 positiva saker, samt 3 saker du känner dig stolt över som hänt idag.
(Eftersom det inte har hunnit hända så värst mycket idag, går jag på gårdagen istället! ;))
Positiva saker idag:
  • Hittade ingen jacka egentligen, men fick tag på en tröja som kan komma väl till pass den också. 250 i stället för 600, inte så pjåkigt!
  • Fick pröva på något nytt utöver att bara sitta hemma och göra ingenting. Man kände sig nästan normal!
  • Fick skratta riktigt ordentligt! Även om det var på andras bekostnad, och de va något (läs: väldigt) fulla... Hehe

Känner mig stolt över:

  • Att jag faktiskt lyckades vara åtminstone lite social. Var rädd att det skulle varit värre...
  • Jag tog mig äntligen i kragen och gick ut med mina sopor. Det behövdes nog.
  • Att jag var mer utåtriktad än dig. What a feeling!

Vet att det är här det är tänkt att jag nu i min tur ska utmana någon annan, men eftersom jag inte har någon koll på vilka som blivit utmanade i vad av vem så tänker jag inte göra det heller. Risken är att det kommer att falla på samma personers lott. Inte så vidare lyckat kanske. ;)

2 kommentarer:

niffin sa...

Bra & kul lista! :) Och ett gott skratt förlänger ju livet, heter det ju! ;)
(Men det är verkligen svårt att komma på saker, speciellt det där "stolta" - man är inte van.)

Thina sa...

Nej, jag förstår precis vad du menar! Och det är ju inte att man direkt går runt under dan och tänker "jaa, det här är jag stolt över!"