söndag, september 09, 2007

Världen behöver fler hjältar...

Några skulle kalla det här att göra reklam, jag kallar det att promota (det låter bättre)...

På TV4 har man nu börjat visa serien Heroes - jag är för lat för att länka så att ni ska kunna gå och kolla vad den handlar om eftersom det inte är det viktiga just nu - men kort sagt handlar den om en massa vanliga människor som upptäcker att de har övernaturliga krafter.
Baserat på denna serie har min underbara Malin skapat ett rollspel, Heroes NYC, som det skulle vara skitkul om det kom lite flera spelare till!
Världen behöver fler hjältar. Är du en av dem?
I'm hoping to see a lot of y'all there! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aww, vad gulligt av dig! Tihi!
Hoppas alla dina läsare springer till sidan nu ;)

Thina sa...

Hoppas jag med! ;D
Tror dock tyvärr att mina läsare inte är så överdrivet många, och de flesta känner nog redan till det, men har inte gjort så mkt åt saken... :(