lördag, september 08, 2007

Den nakna sanningen

Tror jag sagt det förrut, men jag säger det igen (och lär säkert göra fler gånger med!) - bättre sent än aldrig hette det, va?
Fick för ett tag sen den här utmaningen av både MissyT & Sparkling, men har inte haft tid förrns nu att göra något åt den...

Regler: Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren åtta nya personer.
Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i kommentarrutorna på deras bloggar, så att de vet att de har blivit utmanade.
1. Är sämst på att städa
2. Skjuter alltid på allt alldels för länge (t ex läxor)
3. Har världens sämsta minne
4. Vill kunna spela trummor
5. Önskar ibland att jag var nån annan
6. Händer att jag undrar hur mitt liv skulle sett ut om jag t ex inte flyttat, eller om jag rent av bott på en annan plats - som USA...
7. I mitt vokabulär finns det inte ens något som heter "självförtroende"...
8. Tuggummi är min drog <3

Vet att reglerna säger att jag ska utmana åtta nya nu, men de flesta jag känner har redan blitt det en gång, så därför är jag så cool att jag avstår och lämnar det återigen fritt för den som känner sig manad att ta sig an den... :)

2 kommentarer:

niffin sa...

Det där med minnet får vi nog slåss om vem som har sämst. ;)
(Jag har blivit utmanad av samma personer - & totalt glömt..)

Thina sa...

Om vi säger så här: en guldfisks minne är på ca 3 sekunder. Mitt är kortare. Jag tror jag vinner! haha