lördag, september 26, 2009

A season for changes

Now and what do we have here? För den med inte allt för taskig syn (som jag) så går den nya designen att skåda!
Den är same same, but different om jag ska beskriva det själv. Gillade ju trots allt hur det såg ut innan, men kände ändå att jag behövde lite nytt.
Så jag började igår och nu är den äntligen klar (det går egentligen rätt fort när man väl sätter den sidan till!), och för tillfället är jag nöjd i alla fall; sitter vid min laptop these days och färger och sådant är alltid lite annorlunda på en sådan skärm. Så kanske blir det att jag gör nåra småjusteringar när jag är back on track med min andra dator.

Inte lika "mycket" färger nu, men jag tycker att det känns mer sammanhängande nu på något vis... Och vissa saker känns mer lättlästa nu. Sedan har jag även breddat skrivytan.
Jodå, jag har en bra feeling about this! Men vem vet? I morgon har jag kanske ändrat mig haha ;)

4 kommentarer:

gina sa...

FÖRSTORA TEXTEN

Sandra B. sa...

Gilla det gamla OCH det nya här! Great job ;D

niffin sa...

Galet snyggt!!!

Även utan banan! =O

niffin sa...

Jamen där är den ju!!!
Maj ajs disiivd mi. ;)