fredag, september 11, 2009

Silence is a scary sound

Känns lite som att jag befinner mig på en berg-och-dalbana just nu. Och backarna är många och branta. Mycket att fundera över, minst sagt. För tillfället resonerar jag som så att jag har två onda ting framför mig att välja på, och nu måste jag försöka avgöra vilket som är minst ont av de två. Lättare sagt än gjort och det tar på krafterna!

Men idag är det fredag och jag var/är ledig. Firar vi med veckans höjdpunkt att säsong 5 av Supernatural igår drog igång i USA. Detta ska ses inom en snar framtid! Även 90210 drog igång tidigare i veckan men kände inte riktigt att jag hade tid att titta då, så första avsnittet där väntar också på att bli sett. Skip reality for a little while.

1 kommentar:

CJ sa...

"Life is a rollercoaster, and you've got to ride it", babe.... Men fy faan att det är så jobbigt för dig! :( *kramar*