måndag, september 28, 2009

The road that they walk on is paved in gold

Nu är jag officiellt a university drop-out. Kände bara att det inte funkade, och bestämde att så här fick det bli.
Självklart är jag lite besviken på mig själv för att jag inte klarade av något som jag borde klara, och som så många innan mig har klarat, men jag mår ändå inte dåligt över det eftersom jag gjorde vad som jag tyckte kändes rätt.
Nu behöver jag ett jobb. Någon som har ett? ;)

15 oktober åker jag i alla fall till Italien en vecka. Med fröken Sparks vid min sida ska vi göra Märi's liv osäkert! ^^ Haha

2 kommentarer:

Sandra B. sa...

jobbigt vännen, förstår ditt tankesätt.

vad kul med en resa till Italien, hoppas ni får det super där! :)

niffin sa...

Universitetet står kvar vet du & du kan vägen. ;)

Gu', vad roligt med Italien! :D
(Då måste ni bara besöka Il Duomo.)