tisdag, september 08, 2009

TVn styr mitt liv

Sorgligt men sant. Samma sak inträffar varje år kring den här tiden; i samband med att skola och verkligheten drar igång så gör även allt bra (men också det som egentligen inte är så bra, men som man ändå hellre dör än missar, typ) på TV det. Och jag måste se allt med. Men tiden finns där ju inte riktigt egentligen. Sen har vi ju allt det där som inte går på TV här, men som ändå också promt ska följas. Ska jag behöva lägga upp ett schema för det här nu? Hemskt, när man tänker på det ju!
Och ja, så var det ju skolan med. Som nu, jag borde läsa typ 60 sidor inför morgondagens föreläsning med. Men gör jag det? Nej. Det funkar liksom inte när ens motivation är någonstans lika med noll eller så och det här med att man måste ligga si så där en 17 steg före hela tiden... Inte min grej! Tur att det bara är en termin. Om jag ens kommer greja så mycket... Jag är kluven.

Åh, september. I love to hate you.

1 kommentar:

gina sa...

om du loggar in på msn så kan jag ge dig en sida där du kan se alla dessa pogram så slipper du styra livet efter tv:n och kan istället kolla när du vill:P
du kan även se greek som har två avsnitt på nätet nu. Säsong 3;)