torsdag, januari 03, 2008

Allt detta ansvar... Fy fan

Har varit lite duktig idag. Fyllde i en ansökan om sommarjobb på Liseberg, chansen att jag faktiskt ska få något också är väl slim to nothing, men i alla fall. Nu är det gjort. Lite spännande...
Beroende på vad det finns och vad det är för åldrar som gäller med mm så ska jag försöka söka något på Stena Line med, samt på IKEA. IKEA känns mest lovande. Om inte annat så ligger det närmast också... Hehe

Jag vet vad jag sagt, men nu måste jag verkligen. Dags för plugg. Mock exam för Cambridge är redan den 11e denna månaden ju, alltså hänger en massa på det här. Och mitt betyg i engelska C. Och B. Måste få MVG i C för att få det i B. At least that's what he said.

Jobba, jobba, jobba!

Nu börjar headern visst grow out of time med. Men det kan inte hjälpas. Får fixa ny när jag fått ordning på allt. Det kan nog ta ett tag, är jag rädd...

2 kommentarer:

niffin sa...

De där bananerna sitter bra där, tycker jag.
Och du fixar detta, ajm sjuur. Till 100.

Thina sa...

Tja, bananerna är det väl inget fel på... Men på deras luvor! Haha
Jag hoppas verkligen det, men jag har inte gjort det jag borde *skäms* Tack så mycket i alla fall! <3