söndag, januari 13, 2008

Matematik B

Idag ska jag få gjort något. På riktigt.
Har ett par matteuppgifter som jag måste göra, så jag ska se till att få gjort dem alldeles strax så att jag kan kolla på en film sen and feel a little good about myself. Inte för att jag fortfarande har saker som jag måste göra, sådant som kanske ur vissa synvinklar är viktigare att få gjorda i det här skedet, men nu har jag bärt hem den jävla boken så då ska jag fanimej öppna den och få det ur världen med! :P
Får jag nu dessutom gjort detta, och varvar det med lite roliga saker också, så är det kanske inte så svårt att ta tag i lite engelska sen också... Förhoppningsvis inte.

Isn't it just great to be back in school?! I think not.

2 kommentarer:

Stookiglia sa...

Hoppas matten inte tar kål på dig ;)

(Nu har jag ett blogspot konto. Hihi! Och jag länkar till dig så jag hoppas det är okej ;) )

Thina sa...

Nää det gick rätt okej, men klarade inte riktigt allt. Men orka typ haha

Jaaa! :D Då ska jag länka dig med! ^^